carronilzzon

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

:D

Av Carro Nilsson - 29 juli 2010 13:54

Hej igen :D

Det var länge sedan jag bloggade men nu kommer ett inlägg igen :)

Igår så var jag ute på Byn (Kälsjärv) med Henke och Peter.

Vi typ cyklade runt och käkade vinbär. Och såklart så kunde henke inte motstå att jävlas med våran matte lärare xD

Och så var vi och chillade i henkes garage där han satt och fixa med sin vespa för såklart så har han pajat den :P


Idag så ska jag troligen fara ut på byn med dom igen, Och henka pratade om att fara och bada. Och så ska jag ju vara med valpen.  Och han har jag ju inte vämnt på bloggen ännu :)


NERO (Valpen)


Nero är en smålandstövar valp på 8v och 5 dagar.

Och då har han ju bott hos oss i 5 dar.

Han väger 5,3 kg och sover hela dagarna (Förutob då han äter eller busar med Mizar :D


    Pussen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro Nilsson - 25 oktober 2011 19:05

Funderar på att börja blogga igen... Då isf på blogg.se (mest troligt) och inte om mitt liv utan om foto xD har inte så intressant liv så jag skulle kunna hålla igång en blogg :P Men om man blandar in en hel del foto kanske de gåt :D Ska fundera på s...

Av Carro Nilsson - 22 januari 2011 11:47

                                                    ...

Av Carro Nilsson - 17 januari 2011 08:31

Sjukt kallt det var!!! Och så hade ju skoterspåret snöat igen så jag kunde inte gå till bussen, Fick åka bil med mamma typ 20 mig minnan bussn sku komma!!! KALLT!!!  Och så kommer man till kolan och har NO! :D  Men doc med HELENA!!!!  Hehe, Mycket ...

Av Carro Nilsson - 16 januari 2011 22:16

Funderar på att börja blogga igen, men jag vet inte riktigt. Vad skulle jag blogga om? Mitt liv, Mina tankar, foto? ÄR sjukt dålig på att prata känslor och mitt liv är BORING!!! Och foto vet jag inte vad jag skulle kunna blogga om som ingen annan red...

Av Carro Nilsson - 8 oktober 2010 08:38

HATA ATT ENIRO FINNS PÅ BLOGGPLATSEN.SE!!!!!!!    

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation


http://www.bloggsvar.se/carronilzzon

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Frågelådan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

BloggVärde


Ovido - Quiz & Flashcards