carronilzzon

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

:D

Av Carro Nilsson - 27 juni 2010 22:51

Hemma igen :D efter att ha firat midsommar i stugan med underbara familjen (släkten). Har varit jätta kul. Här kommer en kort sammanfattning :D


Torsdag:

Så kom vi till stugan vid 10,00 på kvällen så det blev bara att se lite film med mormor och sedan sova :D


Fredag:

Så vaknar man med en gullig edvin vid sängen som ropar, "Vakna Carro, Vakna. Det är frukost" <3. Och sen när alla skulle ta en siesta (tupplur) så gick jag ner till bryggan och steekte ett tag :D  Och medans jag lår å stekte (Toppless ;D) så kom Robert till stugan och då fick jag gå upp och väcka alla xD och senare på kvällen så kom Siri och Larssa xD och då började midsommar firandet.


Lördag:

Så vaknade man som vanligt med en edvin vid sängen, som ALLTID kommer och väcker mig på morrnarna när vi är i stugan <3 Då blev det frukost, Och Robert hade sovit i våran stuga så han var kvar på Morrgonen :D Och eftersom att man hade varit uppe så sent och vaknat så tidigt så blev det en siesta under dagen, Och då for Robert hem.


Söndag (Idag):

Så kom Jenny och Arvid (Mattias) med sina barn Linnea, Elsa och Alvin. Dom hade med sig några kompisar från skåne så vi for med båten och visade dom hur det är här uppe i norrland :D Senare på eftermiddagen så for vi på 1 års kalas till min kusin Saga <3  då blev det tårta och såklart så skulle man ju få en godispåse och en ballong (Min tokiga faster xD)


Sedan for vi hem och nu sitter jag och ser på tv med Pappa :D


Puss puss :D


Ps, Det blir inte några bilder från helgen för det fotades med mammas kamera (Min har inte kommir ännu) så alla bilder är på andra datorn, Får se om det blir att fixa det senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro Nilsson - 25 oktober 2011 19:05

Funderar på att börja blogga igen... Då isf på blogg.se (mest troligt) och inte om mitt liv utan om foto xD har inte så intressant liv så jag skulle kunna hålla igång en blogg :P Men om man blandar in en hel del foto kanske de gåt :D Ska fundera på s...

Av Carro Nilsson - 22 januari 2011 11:47

                                                    ...

Av Carro Nilsson - 17 januari 2011 08:31

Sjukt kallt det var!!! Och så hade ju skoterspåret snöat igen så jag kunde inte gå till bussen, Fick åka bil med mamma typ 20 mig minnan bussn sku komma!!! KALLT!!!  Och så kommer man till kolan och har NO! :D  Men doc med HELENA!!!!  Hehe, Mycket ...

Av Carro Nilsson - 16 januari 2011 22:16

Funderar på att börja blogga igen, men jag vet inte riktigt. Vad skulle jag blogga om? Mitt liv, Mina tankar, foto? ÄR sjukt dålig på att prata känslor och mitt liv är BORING!!! Och foto vet jag inte vad jag skulle kunna blogga om som ingen annan red...

Av Carro Nilsson - 8 oktober 2010 08:38

HATA ATT ENIRO FINNS PÅ BLOGGPLATSEN.SE!!!!!!!    

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation


http://www.bloggsvar.se/carronilzzon

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Frågelådan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

BloggVärde


Ovido - Quiz & Flashcards