carronilzzon

Alla inlägg under april 2010

Av Carro Nilsson - 24 april 2010 05:28

Sitter i köket och väntar på att Lisa ska komma å hämta mig.

Och klockan är 05.29

Fan att man ska vara uppe då!

Aja, Jag uppdaterar när vi kommer hem och medelar hur det gick på cupen i pajala.

Av Carro Nilsson - 23 april 2010 14:15

Sitter på No nu med Nicke och Lisa. Nicke satt och gjorde en grej och han ba "Lisa, Titta här" och lisa TITTADE!!!!

HAHAHA!

Av Carro Nilsson - 21 april 2010 20:29

Idag har man haft fotbollsträning. Kom hem för typ 5 min sedan.

Och då kollade jag hur mkt försmå mina fotbollsskor var, och gissa hur många centimeter det var...?  DET VAR 3,5-4 CENTIMETER!!!! Inte konstigt att jag får ont i fötterna :D Så på fredag ska jag å pappa fara å köpa nya :D Man är ju inte helt glad för det, skorna har ju blivit så sköna och anpassat sig efter mina fötter. Men men måste man så måste man. Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det Tv och MSN!


Pussen till folket <3

Av Carro Nilsson - 20 april 2010 16:38

Idag så var man ner på stan med Ida och Sophia. Och då såg man petra typ 100 ggr xD Och Robert såg man också. Och när vi var på agllerian så kom Mattias och Elsa gåendes. Och så var det typ 100 till men jag orkar inte skriva alla xD Men då tog man bussen hem och så ser man att Daniel har en 2L Cola, en godispåse och mat från Frasses :D *HAPPYFACE* Alltså :D Och då satt man där å klunga Cola tills man kom till Kälsjärv xD (Dissat ställe) Och när jag slolle gå av så fick jag helt plötsligt en godispåse i hande så nu sitter man i rummet och käkar svull :D Gott på det! Amanda ska typ köpa en ny vårjacka och nya skor och jag ba "Men hallå, Vem är äldre än du och har en massa saker du kan ta"  Hon ba "Du men dom är gammla" och då ska den lilla saken köpa NYA sko och NY jacka för flera 10000000000000000000! oj oj oj säger jag bara. Och hennes skor är inte för små men hon har vita och då är dom ju smutsiga. TVÄTTA DOM FÖR HELVETE! :DJaja, Det är ju hennes pengar :P Och ikväll är det Fotografering till fotbollen. Fattar inte hur dom har tänkt det när man ska ha en dress som inte alla har!! Det är typ laget som vi har slagit ihop med som har dom rätta och vi får stå där som nå missfoster :D och ojojoj vad jag skriver mkt! Soppa kommer ju ALDRIG att läsa det! Haha!

SOPPA SOPPA SOPPA SOPPA!!!!   "HEJ!" :D  

Av Carro Nilsson - 19 april 2010 19:23

Håller fan på å dö!!!!!

Mitt huvud håller på att sprängas! Allt har fan bara blivit värre sedan Mac datorn!!!

Asså jag kan ju läsa vad det står på den men man känner hur ögats muskler krampar och spänner sig. Och om dom säger att det inte behöver fixas så ska jag fan ta deras glasögon och hoppa på dom!!! För om man får ont i huvudet och riktigt ser attd et är suddigare med ena ögat så kan dom ju inte söag att det är betydelselöst. Nu orkar jag inte blogga nå mer, är jå jobbigt å se på allt. Mend et sorgliga e att om man lägger bort datorn så har man tråkigt. Svårt val, Ont i huvudet eller tråååk som faan. Nu för tillfäller väljer jag nog aternativ Nr.1 hur cp det än låter!


 

Ingen puss till er idag

Av Carro Nilsson - 19 april 2010 14:04

Sitter i 10 med Ida å Lina :D  Feeest.

Och idag ska man till Soppa Yeees :)

Då ska vi baka pizza (kanske) Och gissa vad goood den kommer bli!! (y)

Och nu får inte smaka, Na nana nana na!!!!

OM HON BARA KAN SLUTA SNART!!!

Av Carro Nilsson - 19 april 2010 12:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation


http://www.bloggsvar.se/carronilzzon

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Frågelådan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

RSS

BloggVärde


Ovido - Quiz & Flashcards