carronilzzon

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Hemma från farmor :)

Av Carro Nilsson - 4 juli 2010 20:43

I helgen så har jag sovit hos farmor för att mamma, Pappa och Amanda har varit i piteå och jag orkade inte komma med :P

Och så hade jag ju Mizar (Hunden) med mig <3

Nu sitter jag, Mamma och Amanda och ser på "The Twilight Saga-Eclipse" och äter muffins ;)


Amandas lag förlorade alla matcher förutom den sista.


Men jag har inte hört nått från det "gamla" laget.

Ska nog ta och ringa Lisa nu å höra hur det går.

Jag hade tänkt och göra det igår men då var klockan vid 00.00 så då blev det inte :(

Men då tar vi (Haha! "VI" Asså är jag schizofren eller??)  och ringer nu istället.



Här kommer ochså en före och efter bild från helgen på Kusinen Saga <3


Före redigering :)

 

Efter redigering :)

 

(Jag orkade inte göra så mkt men det jag gjorde var:

*Ändrade ljuset och färgerna så att bilden blev bättre exponerad

*Ändrat färgen på ögonen (Och annat som e hämligt har jag även gjort med dom)

*Och så klonade jag bort hennes solglajjor som är till vänster i bilden högst upp (Rosa saken xD)



Pussen <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro Nilsson - 25 oktober 2011 19:05

Funderar på att börja blogga igen... Då isf på blogg.se (mest troligt) och inte om mitt liv utan om foto xD har inte så intressant liv så jag skulle kunna hålla igång en blogg :P Men om man blandar in en hel del foto kanske de gåt :D Ska fundera på s...

Av Carro Nilsson - 22 januari 2011 11:47

                                                    ...

Av Carro Nilsson - 17 januari 2011 08:31

Sjukt kallt det var!!! Och så hade ju skoterspåret snöat igen så jag kunde inte gå till bussen, Fick åka bil med mamma typ 20 mig minnan bussn sku komma!!! KALLT!!!  Och så kommer man till kolan och har NO! :D  Men doc med HELENA!!!!  Hehe, Mycket ...

Av Carro Nilsson - 16 januari 2011 22:16

Funderar på att börja blogga igen, men jag vet inte riktigt. Vad skulle jag blogga om? Mitt liv, Mina tankar, foto? ÄR sjukt dålig på att prata känslor och mitt liv är BORING!!! Och foto vet jag inte vad jag skulle kunna blogga om som ingen annan red...

Av Carro Nilsson - 8 oktober 2010 08:38

HATA ATT ENIRO FINNS PÅ BLOGGPLATSEN.SE!!!!!!!    

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Presentation


http://www.bloggsvar.se/carronilzzon

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Frågelådan

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

BloggVärde


Ovido - Quiz & Flashcards